Tuesday, January 21, 2014

Boratura Canibala

       Putine sunt lucrurile pe care le urasc din toata inima. Ma enervez foarte greu, iar cineva ar trebui sa incerce din rasputeri pentru a ma face sa il urasc. Exista un top al acestor lucruri ce imi par complet detestabile, dar nu il voi expune aici.
       Asadar, in afara de poseri/fakeri, mincinosi si abusive dudes cred ca urmatorul lucru ce imi displace enorm ar fi death metalul.
       Da, am spus-o. It's pure shit to me, really. No offense to the listeners, nu am nimic cu voi. Am ceva doar cu acest genre. Desigur, majoritatea “cocalarilor” pe care i-am intalnit sunt ascultatori de...death metal. Tin sa mentionez ca un cocalar nu este neaparat un tigan sau un manelist. Cocalarii sunt acei oameni cu mintile inchise, cu “ochelari de cal”, oameni ce considera ca in afara de acest gen muzical totul este shit, oameni preconceptionati mai ceva decat crestinii habotnici. Si da, poate am ceva personal cu aceast gen, dar asta nu inseamna ca judecata imi este incetosata. Capacitatile mele cognitive si analizatorii nu sunt afectate de sentimente. Dupa cum spuneam, nu am nimic cu oamenii personal, dar ura fata de acesti cocalari a transmigrat catre respectivul gen(apropos, nu acesta este motivul personal al urii ce mi-o indrept catre nevinovatii “muzicieni” si a lor “arta”).
       Nu exista nimic in lume care sa-mi provoace mai mult dezgust...decat Cannibal Corpse. Ah, imi cer scuze...se pare ca urasc ceva mai mult decat muzica acestei trupe. Urasc cocalarii ascultatori de Cannibal Corpse :) Da, am o adevarata aversiune fata de...aceasta boratura ce se numeste, plina de nonsalanta, “muzica”.
      Ma astept la niste comentarii rautaciase din partea acestor “fanatici CC” dar adevarul este ca opiniile scuipate de o astfel de gandire nu ma intereseaza si nu ma afecteaza. In afara faptului ca inca mai avem dreptul la opinie si la gandire. O gandire in adevaratul sens al cuvantului.

No comments:

Post a Comment